الخميس، ٦ مارس ٢٠٠٨

سكوووووووووت




سكوووووووووت

فجأة لقيت الدنيا كلها بتتكلم

وحاولت اتكلم بس بجد مقدرتش



سكوووووت .... عايز اسكت واتفرج

على قصة ملهاش نهاية

على فيلم كوميدى للأسف مبيضحكش



كتيراوى فكرت اكون بعيد

بس كلما ببعد كل بقرب اكتر

وكل ما اسكت كل ما بتتكلم

وكل ما بتكونوا حواليا كل ما بكون لوحدى

وكل ما بقرب كل ما الحاجز بيكبر

وكل ما بفهم بحس ان الالغاز بتزيد




سكووووووووووووووت


فعلا .... دى اكتر حاجه انا محتاجها دلوقتى

محتاج انى افكر كتير... محتاج اركز فى التفاصيل

عايز كمان اخد سبوت لايت على كل نقطة سودة مش فاهمها




سكووووووووووووووت











هناك تعليق واحد:

فوكيره يقول...

مش اي بوست اتكتب يخليني اقـرأه كذا مره

ومش اي صوره تخليني اتأملها بالدرجه دي ...

مش حقول حلو جميل .. انا حقتبس فقره ... اثرت فيا جدا

"
فعلا .... دى اكتر حاجه انا محتاجها دلوقتى
محتاج انى افكر كتير... محتاج اركز فى التفاصيل
عايز كمان اخد سبوت لايت على كل نقطة سودة مش فاهمها

سكووووووووووووووت
"

--
صوره البوست الي فـات بتقول انا شيـكو على فكره جداا

--
مممم من عوايدى مـاضفش لينك عندى الا بعد حجات كتير كده تقدر تقول عليها شروط ...

كنت مستنيه اشوف تانى بوست حتكون ملامحه ازاى

ممممم حضيف لينك المدونه النهارده
ان شـاء الله ...

اكــــــــــتب يا شيكو لسه عند كتيير اوي ... تتعلم وتعلمنا منه

تحياتى ... يا اخويا الصـغير
:))