الاثنين، ١١ أغسطس ٢٠٠٨

هتعدى




مين قال انها مش هتعدى

ضاقت عليا ؟ ..طب وماله ؟


هنط وامسكها


ونتفاهم


عاجبها عاجبها ..مش عاجبها ؟


يبقى نتفاهم

هناك ١١ تعليقًا:

Gannah يقول...

ازيك يا شيكو؟؟؟
كنت منور الاجتماع بس حسينا ان احنا عجزنا لما شفنا الشباب اللى زيك
ربنا يحميك
هى ان شاء الله هتعدى قول انت بس يارب
تحياتى

engy يقول...

طبعا تحفه زى كل مره
بس ليه الجو اللى انت فيه ده
رغم ان معناها حلو اوى بس حاسه ان
جوها كئيب شويه
وهى عامه كده او كده هتعدى
ماهو مش لازم كل حاجه تبقى على هواك

ba7re يقول...

وجهة نظر برضه
و كل بالخناق
ألا .... بالاتفاق

اوعى تكونوا فهمتوا الجواز
شيكو لسه صغنن
:)

mahasen saber يقول...

هتعدى هيا فيه حاجه بتفضل على حالها...بعدين انتا لسه صغير فهتعدى وهتعدى وهتعدى ان شاء الله ...والله لما لقيت سنك صغير كده مكسوفه اققولك زورها اصلها مليانه كلاكيع يله هسبلك العنوان برضه http://ayzaatalawa.blogspot.com هقولك ايه متكتئبش من الدخول ..فى رعاية الله وامنه.

فوكيره يقول...

ممممم

" وان طال الحزن عليا ... حضغط على جرحى واعدي انا شايف اه بعنيا كـل الاحزان حتعدى "

ممكن الدنيا من حوالينا تضيق ... لكن احنا ممكن نعيش في وسع لو ركزنا تفكيرنا عليه

دايما نشوف النور والسعاده و نحط عنينا عليهم ...

جميل التحدي الي في البوست ... حتجيلي غصب عنك و حنتفاهم

shiko يقول...

دكتور جنة : ربنا يخليكى يارب وسعيد جدا بأول زيارة ليكى لمدونتى المتواضعة ... ومتقلقيش هما بس كانوا شوية زحمة وطالما هتعدى يبقى اعديها وانا مبسوط .. مش كده ولا ؟

shiko يقول...

انجى : مش جو والله ولا حاجه بالعكس دى مجرد نتيجة وصلتلها بقول فيها انى مش لازم اتضايق طالما هتضايق ومش لازم اتضايق لان الدنيا عمرها ما بتتحل كده لازم نتفاهم وطالما هنتفاهم يبقى لازم اهدى ... عشان تعدى

shiko يقول...

جودة بيه : يابنى ارحمنى مكنتش اكبر منى ب 5 سنين يعنى وبعدين يعنى يا جدعان 20 سنه مش قليلين بردو ... هو نا اصغرالمدونين ولا ايه ؟

shiko يقول...

mahasen saber : اهلا بيكى فى اول زيارة لمدونتى .. وبعدين هو حضرتك لقيتى فين سنى الصغير ؟ هما بس دكتور جنة وجودة بيحبوا يعقدونى حبة .. انا عنى 20 سنه على ادى كده يعنى .. انا لسه هشوف امدونة بتاعت حضرتك اهو بس ايا كان عادى ساعات الواحد بيكتب حاجات غريبة بردو بس هو مود الزهق مبيطلبش انى اكتب كلام كبير وازهق نفسى .. انا بكتب لمجرد انى عاوز اقول وانا بكلم نفسى مش هعقدنى يعنى :)

shiko يقول...

فوكيرة : ايوه بالظبط كده غصب عنها هتعدى وطالما قلبت بتحدى ولطشت يبقى هتعدى .. مين قال انها هتقف هتلطش هنتفاهم مرضتش نتفاهم بردو مهى مش هتمشى غير باصرار .. بلطجة بقى

Hassnaa يقول...

هتعدي .. :) و لو معتدتش لوحدها
انا هعديها :)

شكرا يا شيكو