الجمعة، ١٥ أغسطس ٢٠٠٨

احساس غريب


مش غريب ابدا انك تفتكر حاجه حصلت
.
.
بس غريب انك تفتكرها وانتا مشفتهاش
.
.
احساس عجيب بجد
.
.
فلاش تفاصيل عدى بسرعة
.
.
فجأة شوفت تفاصيل محصلتش ادامك
.
.
او يمكن حصلت
وانتا مشوفتهاش فى زحمة التفاصيل
.
.
بس ياترى ليه نورت فى دماغك فجأة بالقوة دى ؟

هناك ٧ تعليقات:

فوكيره يقول...

ممم مدام فجأه يبقا في رساله اكيد ...

دور عليها في وسط التفاصيل لغايه ما تلاقيها ...

ان شالله توصل

engy يقول...

يمكن علشان انت لازم تفتكرها يمكن انت كنت مستنيها بسمش عارف ان هيا دى يبقى ركز مع التفاصيل عشان تجيبها

shiko يقول...

فوكيرة : الفكة مش فى الرسالة ... الرسالة وصلت ومعرفش هيا شغلت بالى ليه رغم انى مش متأكد اذا كان استنتاجى صح ولا غلط ... الفكرة ان الاحساس ده غريب اوى لدرجة انه شغل بالى فترة مش قليلة

shiko يقول...

انجوووى : عارفة لما تبقى مش واخدة بالك وبعدين تلاقى حاجه بتلمع ؟ اكيد بتلفت انتباهك اوى رغم انهاممكن متكونش حاجه مهمة اوى يعنى .. بس الاحساس غريب وكان لازم اترجمه هنا

manmona يقول...

يااااااااااه الموضوع ده بيحصلى كتير اوى اوى ...
بجد عرفت تعبر عنه..على فكرة انا القصة اللى انا بكتبها دلوقتى بسبب لقطة من دول...
الموضوع مش وحش بس سعات بتطلع فى دماغى صور بتخوفنى بس الغالب يعنى الموضوع بيبقى حلو اوى....

rosealia29 يقول...

خليك ورا الحاجة إللي لمعت دي .. لأنها رسالة من ربنا .. و أكيد وراها خير ..



انا ارتحت اوي من البوست ده ..


غريبة ؟؟

Hassnaa يقول...

ممممم

احساس غريب فلا حصلي مره او اتنين
مش بيحصلي كتير

بس وصفك ليه جمع بين كزا حاجه بتحصلك

و انا حاسه وجهه نظر فوكيره و روزاليا صح